02.03.2016

Podsumowanie lutego 2016

źródło

Wraz z końcem lutego moje ferie również dobiegły końca i jest mi smutno z tego powodu, bo kto z nas nie lubi mieć wolnego? Ale tak to już jest, że wszystko to, co dobre, szybko się kończy. W każdym razie trochę poczytałam - szału nie ma, ale trafiłam akurat na kilka książek, które nie zachwyciły mnie, więc też jakoś szczególnie szybko mi się ich nie czytało (przynajmniej moje oczy mogły sobie odpocząć, haha). No i jeszcze ten mój książkowy kac, spowodowany książką Remigiusza Mroza, też zrobił swoje, bo długo się nie mogłam za czytanie zabrać.

Ogólnie mam spore zaległości w recenzowaniu, ale spokojnie - wszystko wkrótce nadrobię, a przynajmniej taką mam nadzieję.

W lutym przeczytałam 8 książek:
1. Giulia Endders - "Historia wewnętrzna. Jelita - najbardziej fascynujący organ naszego ciała"
2. Erich Segal - "Doktorzy"
3. Emily Bronte - "Wichrowe wzgórza"
4. Kinga Facon - "Samulka"
5. Maxime Chattam - "Upiorny zegar"
6. Remigiusz Mróz - "Wieża milczenia"
7. Gayle Forman - "Zostań, jeśli kochasz"
8. Gayle Forman - "Wróć, jeśli pamiętasz"

Razem 3148 stron.

Ponadto obejrzałam wspaniały mini-serial na podstawie książki Agathy Christie pt. "I nie było już nikogo", o którym pisałam TUTAJ. Polecam go serdecznie.

Z serii językowo pojawiła się recenzja 56 numeru English Matters - klik.
Napisałam też o dwóch poradnikach wydawnictwa Samo Sedno - o nieśmiałości i koncentracji uwagi - klik

Bardzo się ciesze, że już marzec. Liczę, że wkrótce za oknem zobaczę piękną wiosenną pogodę, która doda mi sił i obudzi do życia. Mam nadzieję także na same satysfakcjonujące i zachwycające lektury. Oj, marzy mi się coś mega oryginalnego i wystrzałowego.

17 komentarzy :

  1. Piękny wynik! Mi się udało przeczytać 7 książek i również jestem z tego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej pory nie czytałam żadnej z książek Remigiusza Mróz, ale coraz częściej spotykam się z bardzo pozytywnymi recenzjami jego książek i chyba muszę zacząć ich poszukiwania :)

    http://przygody-mola-ksiazkowego.blogspot.com/2016/03/podsumowanie-lutego-2016.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wieży milczenia" zdecydowanie nie polecam, ale "Kasację" już tak:)

      Usuń
  3. Muszę sięgnąć po "Wieżę milczenia". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie akurat się nie spodobała, ale może Tobie bardziej przypadnie do gustu

      Usuń
  4. Cudny wynik! U mnie 5 książek, ale niestety ani ferii ani wolnego weekendu w lutym nie miałam ;) Wieżę Milczenia muszę upolować, ponieważ czytałam już prawie wszystkie książki tego autora i ani razu się nie zawiodłam! :D
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam bardzo pozytywnie nastawiona do "Wieży milczenia", ale niestety książka okazała się klapą. A szkoda, bo uwielbiam książki Mroza.

      Usuń
  5. Gratuluję świetnego wyniku, też mam osiem książek na koncie lutego :) Jestem ciekawa tego serialu na podstawie Christie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial jest naprawdę genialny i bardzo klimatyczny :-)

      Usuń
  6. Cudowny wynik! No i "Wichrowe wzgórza" przeczytane, ja cały czas się nie mogę zabrać za tę książkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo długo do tej książki zabieralam, ale ogólnie do klasyki mnie nigdy nie ciągnęło. Jednak gdy juz zaczęłam czytać to spodobało mi się

      Usuń
  7. Gratuluję wyniku i czekam na recenzje książek "Zostań, jeśli kochasz" i "Wróć, jeśli pamiętasz", bo chciałam je przeczytać, ale nie wiem czy warto :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kinga... Ty mi tu nie wyliczaj ile przeczytałaś... tylko lepiej napisz posta jak pobijać te wszystkie rekordy. Jak czytać książki, żeby je przeczytać. Gdzie je czytasz? W jakich miejscach? Czy Ty w ogóle masz jakieś inne obowiązki poza czytaniem? I nie pytam oczywiście złośliwie... lecz z doświadczenia matki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a może i kiedyś taki post się pojawi, chociaż żadnych specjalnych sztuczek nie znam. Czytam najczęściej wcześnie rano, bo wstaję koło 5-6 albo w autobusie. Obowiązki? Głównie szkoła, więc tak naprawdę mam jeszcze niewiele roboty, biorąc pod uwagę osoby starsze i pracujące.
      Z książkami już tak mam, że jak jakaś mnie wciągnie, to czas znajdę zawsze:)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka