01.04.2016

Podsumowanie marca 2016



Marzec dobiegł końca, więc tradycyjnie pora na podsumowanie miesiąca. Miesiąc ten był dla mnie pracowity i zabiegany ze względu na kurs prawa jazdy, ale mimo to udało mi się przeczytać naprawdę sporo książek i w większości były to całkiem niezłe tytuły. Trochę pomogła mi w tym przerwa świąteczna, bo miałam wtedy więcej czasu na nadrobienie zaległości i relaks z książkami.

W marcu przeczytałam 9 książek:
1. Neil Gaiman - "Nigdziebądź"
2. Sue Monk Kidd - "Sekretne życie pszczół"
3. Max Brooks - "World War Z"
4. Rafał Kosik - "Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi"
5. Ingar Johnsrud - "Naśladowcy"
6. Sylvain Reynard - "Raven"
7. Jandy Nelson - "Oddam Ci słońce"
8. Olga Rudnicka - "Były sobie świnki trzy"
9. Sarah Jio - "Marcowe fiołki"

Razem 3711 stron.
Recenzje niektórych tytułów mam jeszcze w wersjach roboczych, więc stopniowo będą się na blogu pojawiały.

Z serii językowo pojawił się tylko jeden post, ale tym razem dotyczący języka niemieckiego, a konkretnie podręcznika dla początkujących wydawnictwa Edgard - KLIK.
Mimo ciszy na blogu, angielskiego uczę się nadal, teraz postawiłam głównie na słuchanie. Planuję na ten temat posta, bo chciałabym się z Wami podzielić bardzo fajnymi podcastami, które polecam do nauki.

A co dalej?
Kwiecień będzie dla mnie bardzo stresującym miesiącem i już proszę Was o trzymanie kciuków, bo będę miała egzamin na prawo jazdy. Na samą myśl robi mi się słabo i zżera mnie stres, ale jestem mimo wszystko dobrej myśli. Życzcie mi powodzenia, przyda się na pewno.


A jak Wam minął marzec?

30 komentarzy :

  1. Ja przeczytałam tylko 6 książek, ale ogólnie nie jest źle ;) O matko! To ja trzymam kciuki za to twoje prawko i nie stresuj się tak♥
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Staram się nie stresować, ale to silniejsze ode mnie.

      Usuń
  2. Trzymam za ciebie kciuki na pewno zdasz :D A marzec był u ciebie bardzo udanym miesiącem :) Chętnie przeczytałabym Raven
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) "Raven" to świetna książka, więc serdecznie polecam

      Usuń
  3. Mi też udało się przeczytać 9 książek, więc piątka! Zdasz to prawo jazdy, ja ci to mówię! Nie denerwuj się, bo przy nerwach gorzej na tym wyjdziesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wyniku :-) i dziękuję

      Usuń
  4. Wszyscy takie piękne wyniki w marcu a ja z marną 4 ;) Może sobie w kwietniu odbiję haha
    Trzymam kciuki za prawko! Ja sama nie mogę się doczekać aż będę zdawać ale niestety zaczynam kurs dopiero na wakacje ;)
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ilość przecież ważna :-) zobaczysz, że czas szybko zleci i ani się obejrzysz a będziesz zdawała!

      Usuń
  5. Gratuluję miesiąca! :)
    Życzę powodzenia, trzymam mocno kciuki! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddam Ci słońce i Marcowe fiołki przede mną, mam nadzieję, że uda mi się je w tym miesiącu przeczytać, ale zapewne zrecenzować dopiero w maju. ;d


    Pozdrawiam ciepło ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Marcowe fiołki' bardzo mi się spodobały. "Oddam ci słońce" niestety do gustu mi nie do końca przypadło:(

      Usuń
  7. Świetnie Ci poszło z książkami, gratuluję. Ja niezbyt dobrze wspominam swój kurs prawka, więc nie zazdroszczę, ale życzę powodzenia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja z kursu jestem bardzo zadowolona akurat; jest bezstresowo i w miłej atmosferze:)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. 9 książek to bardzo dobry wynik. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rudnicką też czytałam w tym miesiącu. Fajna, ale Natalie i "Diabli nadali" lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalii nikt nie przebije; są jedyne w swoim rodzaju:)

      Usuń
  11. Super wynik! :D Mnie udało się przeczytać 13, a myślałam, że będzie gorzej :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty to zrobiłaś. 13 książek? Gratuluję!

      Usuń
  12. Super! Gratuluję wyniku :)
    Powodzenia na egzaminie i będę trzymała kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam trzy z wymienionych przez Ciebie książek: "Sekretne życie pszczół", "World War Z", "Oddam Ci słońce" i wszystkie były świetne. Chociaż "World War Z" momentami przynudzała ;P "Nigdziebądź" chętnie bym przeczytała, bo jeszcze nie miałam okazji poznać prozy autora, ale myślę, że zacznę od "Księgi cmentarnej", a w następnej kolejności przeczytam "Nigdziebądź" ;) Jestem bardzo ciekawa tych książek. Gratuluję świetnego wyniku i powodzenia na egzaminie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te trzy tytuły niezbyt mi się spodobały, mimo wielu pozytywnych recenzji innych czytelników. Co do "Księgi cmentarnej" to właśnie mam ją u siebie, więc w najbliższym czasie przeczytam.

      Usuń
  14. Gratuluję tak dobrych wyników :) Dla mnie niestety marzec nie był miesiącem udanym :(

    Życzę Ci dużo chęci i motywacji do prowadzenia bloga i czytania książek oraz trzymamy kciuki za Ciebie, żebyś zdała ten test na prawo jazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzec minął mi pozytywnie, choć zdecydowanie za szybko. Gratuluję świetnego wyniku i trzymam kciuki za egzamin - aż mnie ciarki przechodzą, jak przypomnę sobie swój... Nic mnie tak nie stresowało - nawet matura, obrona pracy magisterskiej i ślub. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Matura przy tym to chyba pikuś, haha

      Usuń
  16. Będę trzymać kciuki za zdanie na prawo jazdy. Sama też mogłabym już zacząć kurs, ale jakoś niespecjalnie mam na to ochotę. Nie potrafię sobie wyobrazić siebie na drodze i czuję paniczny strach przed początkami, ale kiedyś będę się musiała w końcu przełamać ;)

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka