06.05.2016

Podsumowanie kwietnia 2016

Kwiecień był dla mnie strasznie nerwowym miesiącem, a moją głowę wiecznie zaprzątały różne sprawy. Nie ukrywam, że nawet na czytanie czasami  nie miałam zbytniej ochoty i na razie ten stan się utrzymuje. Trudno, bywa i tak w życiu. Obecnie szukam jakiegoś takiego spokoju, który pozwoli mi zacząć życie pełną parą, potrzebuję dawki energii.


Początek maja jest dla mnie bardzo stresujący, a właściwie dopiero prawdziwy stres się ujawni, bo nadejdzie mój wielki dzień - dzień egzaminu na prawo jazdy. Na samą myśl robi mi się słabo i nie potrafię skupić się właściwie na niczym. Straszne uczucie. Ale muszę być dobrej myśli, a Was proszę o mocne trzymanie kciuków 11 maja. Maj to także miesiąc moich osiemnastych urodzin oraz wszelkich innych imprez, więc będzie się działo.

Co do bloga. Będzie mnie tu teraz najprawdopodobniej mniej, zresztą od pewnego czasu tak jest. Po prostu potrzebuję chwili wytchnienia, chcę sobie pewne sprawy poukładać, zastanowić się, czy dalej chcę iść w tym kierunku, a może jednak coś zmienić. Uważam, że pisanie na siłę, gdy faktycznie nie ma się na to ochoty, nie ma najmniejszego sensu, więc wolę przystopować i przeczekać ten kryzys.

Przechodzę jednak do rzeczy. W kwietniu przeczytałam 8 książek:
1. Kathrin Lange - "Serce w kawałkach"
2. Jorn Lier Horst - "Ślepy trop"
3. Neil Gaiman - "Księga cmentarna"
4. Jenny Martin - "Wyścig"
5. Eric-Emmanuel Schmitt - "Dziecko Noego"
6. R.R Martin - "Gra o tron"
7. Maria Konopnicka - "Mendel Gdański"
8. George Orwell - "Rok 1984"

Razem 2754 strony. Wybrane przeze mnie lektury były dosyć różnorodne, jedne spodobały mi się bardziej, inne mniej, ale źle nie było.

Na blogu, oprócz recenzji, pojawiły się także następujące posty:
TAG - Moje czytelnicze nawyki - KLIK
Recenzja filmu "Za wszelką cenę" - KLIK 

A jak Wam minął kwiecień?

9 komentarzy :

  1. Niestety z tych ośmiu znam tylko dwie ostatnie pozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wynik! U mnie niestety książek mniej, ale czasu za wiele też nie mam. Kciuki na pewno będę trzymać! Ja odliczam do rozpoczęcia kursu, jeszcze tylko miesiąc ;)
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega wynik! Gratulacje! Mi samej udało się przeczytać o 2 książki więcej od ciebie :) Życzę, żeby maj był równie dobrym miesiącem ;)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników! Mój kwietniowy wynik jest godny pożałowania - tylko 2 książki! :/ W maju mam zamiar wszystko nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kinga, zawsze jestem pełna podziwu dla Twoich zestawień. Często zastanawiam się wtedy, czy to ja jestem leń czy to życie i nowy grafik mamy, którą stajesz się na pewnym etapie swojego życia, wszystko zmienia.

    Jeżeli mogę dorzucić coś od siebie to... fajnie by było, gdybyś przy każdej z tych książek zaczęła wypisywać to, o co wzbogaciła CIę ta książka, co wniosła do Twojego życia lub czego się nauczyłaś?

    Nie wiem, może jestem sknerą, ale ostatnio interesują mnie "rezultaty" no i efektywność :)

    Ale chyba już miałaś okazję przekonać się do mojego stylu patrzenia na świat ;) Buziaki
    I trzymaj tak dalej, jesteś cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik :) "Gra o tron" to cudowna książka - jestem bardzo ciekawa Twojej opinii - będę jej wyczekiwała :)
    Zaczytanego maja życzę!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Wyścig" też chciałabym przeczytać. Gratuluję wyniku no i oczywiście życzę powodzenia przy egzaminie! Mam nadzieję, że jak tylko wszystko sobie poukładasz to do nas wrócisz?
    Trzymaj się!


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre wyniki i oby tak dalej. Ja również nie narzekam, było bardzo intensywnie pod względem czytelniczym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałych wyników! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka