02.09.2016

Podsumowanie sierpnia

Skończył się sierpień, a wraz z nim  moje wakacje i mnóstwo wolnego czasu, którego teraz będzie mi pewnie ciągle brakować. Te dwa miesiące laby głównie przechorowałam, więc wakacji do udanych zdecydowanie zaliczyć nie mogę, ale przynajmniej odpoczęłam tak bardzo, że teraz z większym optymizmem mogę zacząć działać i aż chce mi się wracać do obowiązków!



W sierpniu przeczytałam 11 książek:
1. Albert Camus - "Dżuma"
2. Stephen King - "Pan Mercedes"
3. John Katzenbach - "Piąty student"
4. Richard Paul Evans - "Papierowe marzenia"
5. Magda Omilianowicz - "Bestia. Studium zła"
6. Ela Sidi - "Czcij ojca swego"
7. Gene Brewer - "K-PAX"
8. Alicja Pruś - "Lalki"
9. Gene Brewer - "Na promieniu światła"
10. Dorit Rabinyat - "Żywopłot"
11. Jan McEwan - "Pokuta"

Razem 3597 stron.

Przeczytałam mniej niż w lipcu, ale za to wciągnęłam się w oglądanie "Dextera", o którym pisałam TUTAJ, zaczęłam także oglądać "Grę o tron" - to co prawda raczej nie moje klimaty, ale sezon pierwszy na pewno skończę, a potem zobaczę, co dalej.

Obejrzałam też kilka odcinków "Partnerek", bo serię Tess Gerritsen z Rizzoli i Isles uwielbiam, ale po kilku odcinkach sobie odpuściłam. Książki są zdecydowanie lepsze, a serial ma według mnie z nimi niewiele wspólnego.

Z serii językowo pojawił się jeden wpis dotyczący podcastów - KLIK

Plany na wrzesień? 
Znaleźć codziennie trochę czasu na czytanie i oglądnięcie raz na jakiś czas jakiegoś serialu. Chciałabym też nowy rok szkolny rozpocząć z jak najlepszymi ocenami , żeby potem mieć więcej luzu dla siebie.

Jak minął Wasz sierpień? Możecie polecić mi jakieś fajne seriale? 



9 komentarzy :

  1. Śliczny wynik! Mam nadzieję, że wrzesień będzie również udany pod względem czytelniczym.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Katarzyna Żmuda

    OdpowiedzUsuń
  2. Wynik naprawdę robi wrażenie! Jak Ci się podobała "Pokuta"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale wymęczyła mnie ta książka. Owszem, ma przekaz, ale nie potrafiłam się wciągnąć:(

      Usuń
  3. Udanego roku szkolnego ;) I czasu na własne przyjemności, bo to jednak ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomity wynik! :) I jak po "Dżumie"? :) Lepiej się czyta bez przymusu? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Gratuluję świetnych wyników i jeszcze gorszych niż lipcu? Kurcze, ja miałam lepsze w sierpniu i dużo słabsze od cb... No! Powodzenia we wrześniu
    Pozdrawiam
    Zbiór literackich pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam jedynie "Dżumę". Gratuluję wyników! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W 1 miesciąc 11 książek to niezły wynik:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka