31.10.2016

Językowo: Wyzwanie Poliglotki - dołączam i ja!

Właśnie dowiedziałam się o niezwykle ciekawej akcji, która rozpoczęła się w dniu dzisiejszym, a mowa o językowym Wyzwaniu Poliglotki, które będzie trwało przez miesiąc. Ja bez wahania podejmuję wyzwanie i jestem pełna nadziei, że uda mi się w ten sposób jeszcze bardziej zmobilizować do nauki angielskiego (bo ten język sobie wybrałam). Myślę też, że ta akcja pomoże mi wyjść poza językową rutynę, w którą wpadłam i że odkryję mnóstwo nowych sposobów na naukę.



Ale po kolei. O co w ogóle chodzi?

Wyzwanie rozpoczęło się dzisiaj - 31 października i polega na codziennej, intensywnej nauce wybranego przez nas języka ( u mnie angielski) poprzez realizowanie wymyślonych przez autorkę zadań. Zadań jest 28, ale nie trzeba wypełniać ich wszystkich; można na przykład wybrać kilka i powtórzyć je kilkakrotnie. Wybór należy do Was. Ważne jest jednak to, by codziennie coś zrobić. Bez wymówek. Bez usprawiedliwień.


Więcej na temat akcji na blogu Poliglotki - KLIK

Zmobilizować ma nas też kalendarz specjalnie przygotowany przez autorkę . Ja swojego jeszcze nie wydrukowałam, nie mam też na chwilę obecną konkretnych planów na każdy dzień, bo o akcji dowiedziałam się przed momentem, ale jutro ruszam pełną parą. Na blogu planuję też wpisy związane z wyzwaniem i koniecznie podsumowanie po całym miesiącu. Jestem strasznie ciekawa rezultatów!

Podejmujecie wyzwanie?

2 komentarze :

  1. Przed chwilą na jednym z blogów przeczytałam o tym wyzwaniu i brzmi jak dobry plan. Szczególnie dla tych, którzy potrzbują menatlnego bata nad głową (np Ja). Nie wiem, jak bym to miała pogodzić z poprawianiem matury, aczkolwiek chcieć to móc i to właśnie chodzi w takich wyzwaniach. Życzę powodzenia i czekam na podsumowanie!
    emplace.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyzwanie totalnie nie dla mnie, ale ciekawe :) I z pewnością potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka