23.03.2017

B.A Paris - Za zamkniętymi drzwiami


Tytuł: "Za zamkniętymi drzwiami"
Autor: B.A Paris
Ilość stron: 304
Wydawnictwo: Albatros









Bo nigdy nie wiesz, co dzieje się za zamkniętymi drzwiami.

Grace i Jack. Z punktu widzenia innych osób to małżeństwo idealne. Jego wręcz można pozazdrościć, bo jest taki oddany swojej żonie, taki dla niej dobry. W ogóle wydają się taką idealną, nierozłączną parą. Ale to tylko pozory, bo gdy tylko po przyjacielskim spotkaniu drzwi się zamykają, rozpoczyna się dla Grace prawdziwy koszmar...

Dawno nie czytałam tak świetnego thrillera psychologicznego. Thrillera, który mocno zadziałał na moją wyobraźnię i sprawił, że poczułam niepokój i strach przed zawieraniem związków. To straszne, jak bardzo pozory mogą mylić i jak z pozoru miły, szarmancki i wręcz wymarzony mężczyzna może okazać się tyranem i psychopatą. To straszne, jak dwa różne oblicza może mieć jedna osoba i jak skutecznie może się kryć przed innymi. Bo chociaż przed małżeństwem było idealnie i nic nie zwiastowało katastrofy, to od razu po rozpoczął się największy koszmar w życiu Grace; mały pokój, zamknięty na cztery spusty, kraty w oknach i zerowe szanse za uwolnienie się. Bo Jack nie popełnia błędów, zawsze jest o krok naprzód .

To nie jest książka, w której leje się krew i mamy do czynienia z przemocą fizyczną. "Za zamkniętymi drzwiami" pokazuje, że można zniszczyć drugą osobę bez podnoszenia na nią ręki. Można tak manipulować, tak zastraszać, że ofiara staje się bezbronna, jest marionetką w rękach oprawcy.

Książka podzielona jest na rozdziały, w których przeszłość przeplata się z teraźniejszością aż do ich połączenia. Taki sposób przedstawienia tej historii bardzo mi się spodobał, bo budowało to napięcie, a przerwanie lektury było naprawdę ciężkie. Ja tę książkę po prostu pochłonęłam!

Drogie kobiety. Apeluję do Was, zachęcając do sięgnięcia po ten tytuł. Myślę, że dla nas kobiet to pozycja obowiązkowa. Dodam jeszcze, że jest to debiut autorki, więc tym bardziej jestem zadowolona i z niecierpliwością czekam na kolejne jej książki.

9 komentarzy :

  1. To świetny thriller, masz rację, kobiety szczególnie powinny się nim zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem dobry thriller, trochę schematyczny i łatwo dojść jak się skończy ale trzyma w napięciu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, to dobry thriller, aczkolwiek troszkę przewidywalny. Niemniej jednak jako debiut jest bez wątpienia udany! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już po zobaczeniu okładki i tytułu chciałam się z nią zapoznać i oczywiście nie zawiodłam się. Ta książka jest świetna jak na debiut :) Bardzo glęboka i na pewno nie będę mogła otrząsnąć się z niej przez jakiś czas .

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka porażająca, Autorka oddała klimat w jakim żyła bohaterka doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się w 100%. To świetny thriller, który pochłania się z prędkością światła. Co z tego, że trochę przewidywalny? I tak czyta się go z wypiekami na twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie thrillery, które powodują u mnie gęsią skórkę i uczucie lęku. Chociaż obawiam się, co mogę spotkać na kolejnej stronie to czytam z coraz większym zaangażowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka mnie zastanawia i jeśli na nią natrafię, to prawdopodobnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny thriller daje do myślenia. Zdecydowanie pozycja obowiązkowa dla kobiet. Pozdrawiam
    czytanienaprawdeuzaleznia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka