05.03.2017

Podsumowanie lutego 2017

Nareszcie marzec! A jak marzec, to nadchodząca wiosna, czyli moja druga ulubiona pora roku. Dzisiaj pogoda jest przepiękna i aż chce się żyć, działać i zdobywać świat. Od razu moje samopoczucie jest lepsze. Ale pora jeszcze podsumować luty.



Choć luty to najkrótszy miesiąc w roku to moje wyniki czytelnicze zupełnie tego nie odzwierciedlają, bo udało mi się przeczytać aż 13 książek, czyli tyle samo, co w styczniu, a dodam, że miałam wtedy ferie i dużo więcej wolnego czasu. Także jestem bardzo zadowolona i nie wiem, jak mi się to udało, biorąc pod uwagę moją nieustanną bieganinę i wieczny brak czasu.

W lutym przeczytałam
1. Christina Baker Kline - "Sieroce pociągi"
2. Andrzej Sowa - "Ocalony. Ćpunk w Kościele"
3. Lily King - "Euforia"
4. Sebastian Fitzek, Michael Tsokos - "Odcięci"
5. Marek Bukowski, Maciej Dancewicz - "Najdłuższa noc"
6. Eliana Liotta - "Dieta Smartfood"
7. Chris Carter - "Nocny prześladowca"
8. Brittainy C. Charry - "Kochając Pana Danielsa"
9. M.R. Carey - "Pandora"
10. Stefan Żeromski - "Przedwiośnie"
11. Hans Joahim Lang - "Kobiety z bloku 10. Eksperymenty medyczne w Auschwitz"
12. Chris Carter - "Rzeźbiarz śmierci"
13. Kerstin Gier - "Silver. Pierwsza Księga Snów"

Razem 4490 stron.

Ogarnęła mnie za to blogowa niemoc i zupełnie nie miałam chęci do pisania recenzji. Kilka mam jeszcze w wersjach roboczych, a pozostałych już pewnie nie będę nadrabiała.

Plany na marzec?

Jeśli pogoda dopisze, a taką mam nadzieję, to chciałabym aktywnie spędzać czas i nadrobić zaległości po mroźnych, zimowych dniach. Spacery <3

A jak Wasz luty?

6 komentarzy :

  1. Imponujący wynik!! Ja to robisz?? Kiedy znajdujesz czas na czytanie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to bardzo dobre pytanie. Sama jestem w szoku...

      Usuń
  2. Świetne wyniki. Powodzenia w marcu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyniki! Gratulacje ;)Jeszcze lepszych życzę w marcu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wynik godny pozazdroszczenia :D Gratuluję przeogromnie i czekam na Twoją recenzję "Pandory", bo jestem ciekawa czy książka przypadła Ci do gustu :)
    Pozdrawiam ciepło!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka