01.04.2017

Podsumowanie marca 2017


Doczekałam się w końcu wiosny! Cieszy mnie niezmiernie dzisiejsza i wczorajsza piękna pogoda, która wczoraj wyciągnęła mnie na długi, bo około 9 km spacer. Ah, tego mi było trzeba. Co prawda wraz z nadejściem wiosny dopadło mnie chyba wiosenne przesilenie, bo niewyobrażalnie dużą ilość czasu spędzam na drzemkach, ale mam nadzieję, że wkrótce to minie.


Marzec skończyłam z wynikiem 12 książek. Nie ukrywam, że miałam naprawdę mnóstwo wolnego czasu, więc to z pewnością sprawę ułatwiło.

Przeczytałam:
1. Marta Abramowicz - "Zakonnice odchodzą po cichu"
2. Stephen King - "Cmętarz Zwieżąt"
3. Alek Rogoziński - "Do trzech razy śmierć"
4. Martyna Raduchowska - "Szamanka od umarlaków"
5. Philip L. Dick - "Black Runner. Czy androidy marzą o elektrycznych owcach?"
6. Ewa Nowak - "Drzazga"
7. Jeff Vandermeer - "Unicestwienie"
8. Lauren Miller - "Aplikacja"
9. B.A. Paris - "Za zamkniętymi drzwiami"
10. Jodi Picoult - "Przemiana"
11. Ove Logmansbo - "Enklawa"
12. Ove Logmansbo - "Połów"

Razem 4405 stron.


A jak Wam minął marzec? Jakie książki Was zachwyciły, a jakie zawiodły?

5 komentarzy :

  1. świetny wynik, ja nie osiągnęłam go nawet w połowie :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam dziś na spacerze. Żal było zostawać w domu, nawet dla ciekawej książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo, to kawał czytania :). Ja w tym miesiącu same lekkie książki na poprawę humoru przeczytałam. W sumie, idąc tym tropem, to kwiecień z YA zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny czytelniczy wynik. Oby tak dalej. Ja również nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetny wynik :D U mnie stanęło na 11 powieściach, a najlepszą okazała się "Rzeka tajemnic" :)
    Życzę Ci równie zaczytanego kwietnia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka