29.06.2017

Czy można ufać opiniom na portalach książkowych? Uwaga, OSZUŚCI!

Dzisiaj natknęłam się na poważne oszustwo na jednym z portali książkowych. Co tu dużo tłumaczyć, zerknijcie sami:


Opinie pod książką pt. "Sekretne życie jelit. 21 sposobów na zdrowe odżywianie" ( tutaj tylko 3, ale takich "fałszywek" jest dużo więcej, zresztą zobaczcie sami - wychodzi kilkanaście nieprawdziwych w moim odczuciu kont)


 A tu screeny profili tych "użytkowników"



Przypadek? Nie sądzę...  Sprawę już głosiłam do Lubimy Czytać, ale niesmak do wydawnictwa pozostanie już na zawsze...

6 komentarzy :

  1. Oj, nieładnie, nieładnie... Niestety jest to dość powszechne zjawisko, z jakim spotkałam się już nie jeden raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ z Ciebie świetny detektyw! Przyznam szczerze, że nigdy nie zwracam uwagi na opinie całkiem obcych użytkowników. Znam dość dobrze środowisko lc i wiem komu ufać, ale zwyczajni czytelnicy, którzy wpadają na portal sporadycznie mogą się naciąć. A wydawnictwo takim zagraniem strzeliło sobie w stopę (o ile o tym wiedzą).

    OdpowiedzUsuń
  3. Widywałam już takie sytuacje na LC. Teraz czytając opinie innych użytkowników, patrzę ile mają książek na swoich wirtualnych półkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o podobnych praktykach. Przykre.
    Sama kieruję się opiniami ludzi, których gust znam albo własną intuicją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego lepiej czytać recenzję na blogach, które są najwiarygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka