19.07.2017

5 urodziny bloga!

Dzisiaj ważny dla mnie dzień, bo blog Kinga Czyta obchodzi swoje 5 urodziny! Z tej okazji zapraszam na krótkie podsumowanie.


5 lat... Kawał czasu. Zaczynałam jako 14 latka, teraz jestem już dorosłą (a przynajmniej tak mówi mój dowód osobisty) dziewiętnastolatką. Blog rośnie razem ze mną, doskonale widzę, jak wiele się w moim czytelniczym guście od tego czasu zmieniło, jak bardzo wybredna i wymagająca się stałam, haha.

5 lat... Dalej ciężko mi w to uwierzyć, bo wiele blogów na swoim koncie miałam i żaden tak długo nie przetrwał. Jestem po prostu szczęśliwa i mam nadzieję, że jeszcze trochę tutaj pobędę. Chociaż nie do końca podoba mi się kierunek, w którym zmierza czytelnicza blogosfera, to ja pragnę pozostać po prostu sobą i robić to, co robiłam dotychczas. Bez brania na siebie zobowiązań za tysiące współprac, bez pędu i obowiązków. Chcę by to miejsce było "moje", "dla mnie", by był to swego rodzaju książkowy dziennik. I tego póki co się trzymam.

Wiele było w ciągu tych pięciu lat momentów zwątpienia, chęci do usunięcia bloga, ale cieszę się, że przetrwałam te gorsze chwile. Teraz już wiem, że dłuższe przerwy w pisaniu wcale nie są takie złe, że świat się nie zawali. Blog jest dla mnie, nie ja dla bloga.

Daruję sobie statystyki, bo rok temu też ich nie robiłam. Mimo że blog funkcjonuje już tyle lat, to statystyki nie są powalające, nie angażuję się zbytnio w jego promowanie, bo wolę ten czas wykorzystać na czytanie i inne pasje. Ale...

...mam swoich stałych czytelników, którzy zaglądają do mnie regularnie, są osoby, które pojawiają się rzadziej, czy jednorazowo, ale wszystkim Wam dzisiaj serdecznie dziękuję za wasze komentarze, miłe słowa, za dzielenie się swoimi odczuciami na temat książek, za wszelkie polecenia i motywację, którą mi stale dostarczacie. DZIĘKUJĘ!

Wydawnictwom, z którymi przez te lata miałam okazję współpracować lub współpracuję dalej, dziękuję za zaufanie i możliwość poznania wielu fantastycznych tytułów!


24 komentarze :

  1. Gratuluję z okazji pięciu lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę gratuluję! Wiem jak trudno jest prowadzić systematycznie przez 3 lata, a co dopiero pięć:) Ładną masz rocznicę - tego dnia powstał nasz hymn narodowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) O proszę, nie widziałam o hymnie:)

      Usuń
  3. Podoba mi się Twoje podejście! Sama bloguję cztery lata, więc wiem mniej więcej jak to jest i że czasem chwile zwątpienia są nie do obejścia i po prostu trzeba je przeżyć. Życzę jeszcze więcej weny i niewątpienia w swoje możliwości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna rocznica! Gratuluję i życzę powodzenia i wytrwałości:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy tyle samo lat blogowych za sobą. Jestem z Ciebie dumna, bo mam taką swoją bratnią duszę w blogosferze. Nie wiem co się teraz dzieję w blogosferze, ale czy mogłabyś przybliżyć mi ten problem?
    Uważam, że wiarygodność sama się obroni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, gratuluję wytrwania:) Co do sytuacji w blogosferze to niestety z przykrością muszę stwierdzić, że to nie jest ta sama blogosfera, w której zaczynałam (a przynajmniej kiedyś nie dostrzegałam jej wad). W dużym skrócie; widzę coraz więcej różnych afer i nieszczerości, pogoń za darmowymi książkami, próby podlizywania się wydawnictwom itd.

      Usuń
  6. Jejku, 5 lat! Cudownie :) Życzę kolejnych pięciu xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Życzę dalszej wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję i życzę wielu kolejnych lat blogowania, samych sukcesów, ciekawych i znakomitych książek oraz spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji piątej blogowej rocznicy i życzę wielu kolejnych, pełnych ciekawych lektur, wiernych czytelników i satysfakcjonujących współprac.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat, sto lat, sto lat! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, gratuluję! To naprawę kupa czasu za Tobą :)
    A wątpliwości zawsze są, ważne żeby nie przestawać i prowadzić stronę zgodnie ze swoim dobrym poczuciem ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wytrwałości !!! Mam nadzieję że nie przestaniesz pisać! Życzę Ci dużo sił i pomysłów ������ AsiaMama

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka