29.08.2017

Nowy blog

Czasami zmiany są potrzebne... Czuję, że zaczyna mi brakować wirtualnej przestrzeni. Chcę pisać o czymś więcej niż tylko o książkach. Chcę dać sobie tę możliwość - i właśnie dlatego zdecydowałam na się nowego bloga - W codzienność. Znajdziecie tam oczywiście książki. Będą i seriale, filmy, będzie kultura, ale będą też moje luźne przemyślenia i po prostu codzienność.

Co z tego wyjdzie, zobaczymy. Początki zawsze są najtrudniejsze, ale mam nadzieję, że zostaniecie ze mną. Zapraszam:)

W codzienność...

Tutaj ciągle jeszcze zostaję, bo mam zobowiązania ze współprac i sporo nieopublikowanych recenzji, ale nie wykluczam, że już niedługo znaleźć mnie będzie można tylko tam.

3 komentarze :

  1. Również mam taki plan, ale na pewno zostanę u siebie, tylko rozszerzę działalność. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie cieszę się na nowy blog, gdyż już wiem, że będziesz w nim zarażać swoją pasją.

    OdpowiedzUsuń
  3. A, żesz. O mało co bym tego posta nie przegapiła!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka